четвртак, 3. март 2011.

Razvoj ili investicije

Tokom sajma turizma u Beogradu (tačnije 26. februara 2011) održala se prezentacija Nacionalne stragetije za razvoj turizma gde je javnost obavestila o svojim aktivnostima i projektu koji je u toku.

Iako sam se ponadala da će se Nacionalna korporacija baviti RAZVOJEM turizma u Srbiji, ispade da će se ova institucija ipak baviti samo privlačenjem stranih investicija u turizam. L Sećam se kada smo na jednoj od diskusija povodom pisanja prvobitne Strategije diskutovali u Subotici da se upravo diskutovalo o tome da nam je neophodna razvojna agencija i tada su kreatori Strategije konstatovali da je to dobra ideja (zato je valjda i ušla u Strategiju). Medjutim promenula se vlast pa su i ciljevi sada malo drugačiji. Umesto koordiniranog i planski vodjenog razvoja turizma, cilj ove institucije (bar za sada) će biti ipak briga o investicijama.
Već sam pisala na ovu temu i ranije a i uzela sam učešće u diskusiju pa sam te moje stavove ponovo i ovde iznela. Da smo od onih 44 miliona eur (od kojih je samo 2 miliona za rad TOS-a) bar još 2 potrošili samo na promociju odnosno kampanju na ciljanim tržištima i za jasno definisane turističke proizvode, ne bi nam trebali projekti za privlačenje investicija već bi nas neki investitori našli i sami.

Jer kako očekivati da u Srbiju stranci ulažu u razvoj turizma ako ti isti ljudi vide da mi nemamo NIKAKVU kampanju na ino tržištu! Nastup na sajmovima i dovodjenje stranih turoperatora nije dovoljno (bože kako se ponavljam, ali očigledno da ovo moje niko ni ne čita od onih koji bi trebalo).

O ostalim utiscima sa ovog dogadjaja, za koji dan (kako mi vreme dozvoli).

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru!